וילה של אישה

וילה של אישה > סיפורי סקס > תפקוד לקוי של זיקפה: גורם, אבחון וטיפול

תפקוד לקוי של זיקפה: גורם, אבחון וטיפול

תפקוד לקוי של זיקפה: גורם, אבחון וטיפול

תפקוד לקוי של זיקפה, המכונה ED, הוא הפרעה מינית גברית המשפיעה על יותר מ -30 מיליון גברים בארצות הברית. ED מאופיין בקושי להשיג ו / או לשמור על זקפה הנמשכת מספיק ליחסי מין. למרות ED יכול להציג את עצמו בכל גיל, במיוחד אם מצב רפואי בסיסי קיים, זה סביר יותר להשפיע על גברים מעל גיל 40.

הגורמים ל- ED יכולים להשתנות, והסיבה המדויקת עשויה להיות קשה לזיהוי. בדרך כלל, זה נגרם על ידי שילוב של גורמים פיזיים ופסיכולוגיים כאחד. גורמים פיזיים התורמים ל- ED כוללים סוכרת, לחץ דם גבוה, מחלות לב, טסטוסטרון נמוך והשמנת יתר. גורמים פסיכולוגיים יכולים לכלול מתח, חרדה, דיכאון ובעיות במערכות יחסים.

על מנת לאבחן ED, סביר להניח שרופא יסקור את ההיסטוריה הרפואית והמינית של המטופל, יערוך בדיקה גופנית ו / או יורה על בדיקות דם כדי לבדוק מצבים רפואיים קיימים שיכולים להוביל למצב. כמו כן, רופאים עשויים להורות למטופל לנהל יומן של ביצועי הזקפה שלו ו / או לעשות שימוש במכשיר הנקרא plethysmograph הפין (PPG) כדי למדוד את כמות זרימת הדם לפין.

החדשות הטובות עבור אלה הסובלים מ- ED הן שישנן מספר אפשרויות טיפול שיש לשקול. שינויים באורח החיים כגון הפחתת מתח ואכילת תזונה מאוזנת מומלצים לעתים קרובות תחילה מכיוון שהם יכולים לשפר את הבריאות הפיזית והנפשית כאחד. אם שינויים באורח החיים אינם מספיקים, תרופות כגון ויאגרה, סיאליס או לויטרה עשויות לעזור. ניתוח ו / או טיפולים כגון טיפול הורמונלי, משאבות ואקום, זריקות פין ומשאבות פין עשויים גם להיות אפשרות קיימא עבור אלה שאינם יכולים למצוא הקלה באמצעות תרופות. לבסוף, ייעוץ יכול לשמש כדי לעזור לגברים להתמודד עם רגשות של בושה, חרדה, ודיכאון שעשויים להיות קשורים ED.

חמושים בידיעה כי ED הוא מצב שניתן לטפל בו והבנה טובה יותר של הגורמים השונים ואפשרויות הטיפול, לאנשים רבים הסובלים כעת יש תקווה שהם יכולים לנהל חיים בריאים ומספקים יותר. אבחון וטיפול יעיל בהפרעות קשב וריכוז מאפשר לגברים לחזור ליחסי מין תקינים ולתבוע מחדש את ביטחונם העצמי. חשוב לדעת כי התייעצות עם רופא נחוצה כדי לזהות את הגורם הבסיסי של ED ולפתח תוכנית טיפול המותאמת למצבו של הפרט.

לסיכום, תפקוד לקוי של זיקפה הוא מצב רפואי חמור המשפיע על יותר מ -30 מיליון גברים בארצות הברית. זה יכול להיגרם על ידי גורמים פיזיים ופסיכולוגיים, ורופא יצטרך לבדוק את ההיסטוריה הרפואית והמינית של המטופל, כמו גם לבצע בדיקות דם ו / או בדיקות גופניות כדי לזהות את הגורם הבסיסי של ED. בהתאם לסיבה, שינויים באורח החיים, תרופות, או טיפולים פולשניים יותר עשוי להיות מומלץ. עם אבחון נכון ותוכנית טיפול מותאמת אישית, ניתן להחזיר את הבריאות המינית ואת הביטחון.

נערות ליווי הן יותר ממה שנראה לעין: מבט מקיף על עולם החברות

נערות ליווי הן יותר ממה שנראה לעין: מבט מקיף על עולם החברות

כשחושבים על נערות ליווי, קל להעלות דימויים מהתרבות הפופולרית ומהתקשורת – המפתה, המפתה ומושא הפנטזיה. עם זאת, המציאות של עבודת ליווי היא הרבה יותר מורכבת…

בגידה במערכות יחסים: מבט מעמיק יותר על ההשפעה וההשלכות

בגידה במערכות יחסים: מבט מעמיק יותר על ההשפעה וההשלכות

בכל סוג של מערכת יחסים, אמון הוא הבסיס שמחזיק אותו. בין אם מדובר בשותפות רומנטית, ידידות או קשר משפחתי, אמון חיוני למערכת יחסים בריאה וחזקה.…

העולם של נערות ליווי: מדריך מקיף

העולם של נערות ליווי: מדריך מקיף

בחברה של היום, נערות ליווי הן נושא שיחה נפוץ. לעתים קרובות הם זוהרים בסרטים, שירים וצורות אחרות של מדיה. עם זאת, יש הרבה יותר בעולם…