וילה של אישה

וילה של אישה > סיפורי סקס > "מה שאתה צריך לדעת על אוננות"

"מה שאתה צריך לדעת על אוננות"

"מה שאתה צריך לדעת על אוננות"

אוננות היא דרך טבעית ובריאה לחקור את הגוף שלך, ובכל זאת זה נשאר נושא טאבו עבור אנשים רבים. שזורה ברגשות אשמה, מבוכה ובושה, אוננות מוקפת בסטיגמה שמונעת מרובם לדון בגלוי ביתרונות ובסיכונים שלה. אבל הגיע הזמן לשבור את המחסומים האלה ולהתחיל לדבר בפתיחות רבה יותר על מציאות האוננות.

ראשית, חשוב להבין שאין שום דבר רע, לא נכון או לא מוסרי באוננות. בנוסף למתן שחרור בריא של אנרגיה מינית, לאוננות יש גם מספר יתרונות פיזיולוגיים. אוננות רגילה מגבירה את זרימת הדם לאיברי המין תוך סיוע בשחרור רעלים מהגוף, מה שעוזר להפחית את הסיכון למחלות מסוימות. זה גם יכול להעלות את רמות ההורמונים, אשר יכול לשפר את מצב הרוח, להפחית מתח, ולשפר את הבריאות הכללית.
sexanak

למרות היתרונות הרבים שלה, כמה אנשים עדיין יש רגשות שליליים על אוננות. רגשות אלה מושרשים לעתים קרובות בחינוך דתי או באמונות תרבותיות, וחשוב להכיר בכך שרגשות אלה אינם הופכים אוננות לשגויה או לא מוסרית. אין בושה לחקור את הגוף שלך, במיוחד כאשר זה יכול להיות השפעות חיוביות כל כך על הבריאות הנפשית והפיזית שלך.

עם זאת, ישנם סיכונים מסוימים הקשורים אוננות, אם כי הם בדרך כלל קטינים. לדוגמה, שימוש בחפצים או חומרים מעוררים מאוד עלול לפגוע בעור ובאזורים רגישים אחרים. בנוסף, אוננות יכולה להפריע ליכולת לעסוק בפעילות מינית עם בן זוג, תלוי באיזו תדירות ההרגל. אם אוננות מפריעה לחיי המין שלך, שיחה עם מטפל יכולה להיות מועילה בניווט בנושא זה.

בסופו של דבר, אוננות היא פעילות בריאה ונורמלית שיכולה להביא יתרונות פיזיים ונפשיים רבים. למרות שהוא מוקף ברמה מסוימת של סטיגמה, חשוב להכיר בכך שאין שום דבר רע בחקר הגוף שלך. חינוך עצמך על הסיכונים והיתרונות של אוננות היא אחת הדרכים להפחית רגשות אשמה או בושה וליצור מערכת יחסים חיובית יותר עם צורה טבעית זו של הנאה עצמית.

נערות ליווי הן יותר ממה שנראה לעין: מבט מקיף על עולם החברות

נערות ליווי הן יותר ממה שנראה לעין: מבט מקיף על עולם החברות

כשחושבים על נערות ליווי, קל להעלות דימויים מהתרבות הפופולרית ומהתקשורת – המפתה, המפתה ומושא הפנטזיה. עם זאת, המציאות של עבודת ליווי היא הרבה יותר מורכבת…

בגידה במערכות יחסים: מבט מעמיק יותר על ההשפעה וההשלכות

בגידה במערכות יחסים: מבט מעמיק יותר על ההשפעה וההשלכות

בכל סוג של מערכת יחסים, אמון הוא הבסיס שמחזיק אותו. בין אם מדובר בשותפות רומנטית, ידידות או קשר משפחתי, אמון חיוני למערכת יחסים בריאה וחזקה.…

העולם של נערות ליווי: מדריך מקיף

העולם של נערות ליווי: מדריך מקיף

בחברה של היום, נערות ליווי הן נושא שיחה נפוץ. לעתים קרובות הם זוהרים בסרטים, שירים וצורות אחרות של מדיה. עם זאת, יש הרבה יותר בעולם…