וילה של אישה

וילה של אישה > סיפורי סקס > להבין את הכוס הנשי

להבין את הכוס הנשי

להבין את הכוס הנשי

גברים ישראלים נוטים להיות בעלי תפיסות מוטעות רבות לגבי הגוף הנשי, במיוחד הנרתיק. האמת היא שהנרתיק הוא אחד החלקים המורכבים והמרתקים ביותר באנטומיה הנשית, ולמרות שהוא עשוי להיראות לכיוון אחד מבחוץ, הרבה מתרחש מתחת לפני השטח. הנה כמה דברים שגברים ישראלים כנראה לא ידעו על הנרתיק: 

הנרתיק מנקה את עצמו – רוב האנשים לא מבינים שהנרתיק מנקה את עצמו ולמעשה לא דורש מוצרים מיוחדים או טיפול. הנרתיק מייצר חומר סיכה טבעי משלו והפרשות המסייעות לנקות את עצמו, ומונעות הצטברות חיידקים או זיהום. אמנם חשוב לשמור על היגיינה טובה ולנקוט צעדים כדי למנוע זיהום, הנרתיק אינו זקוק לטיפול מיוחד מלבד שטיפה רגילה עם מים וסבון עדינים ולא מבושמים. 
הנרתיק מייצר סוגים שונים של סיכה.  הנרתיק לא רק מסוגל לנקות את עצמו – הוא גם מייצר סוגים שונים של סיכה בהתאם למקום שבו אתה נמצא במחזור החודשי החודשי. משמעות הדבר היא כי לפעמים הנרתיק עשוי להיות רטוב יותר חלקלק, בעוד פעמים אחרות הוא עשוי להיות יבש. זוהי תגובה טבעית להורמונים ולשינויים בגוף.

הנרתיק מגיע בצורות ובגדלים שונים בדיוק כפי שאין שני פתיתי שלג זהים, כל נרתיק הוא ייחודי. הנרתיק מגיע בכל הצורות והגדלים, מקצר ורחב ועד ארוך וצר. אין דבר כזה נרתיק "רגיל" וחשוב לזכור שכל אישה היא שונה. 

ישנם סוגים שונים של אורגזמות בניגוד לאמונה הרווחת, ישנם למעשה סוגים שונים של אורגזמות שאישה יכולה לקבל. רוב האנשים חושבים על "אורגזמה נרתיקית" כסוג היחיד של אורגזמה, אבל למעשה יש גם אורגזמות דגדגן ונקודת ג'י. כל סוג של אורגזמה מרגיש שונה, וחלק מהנשים אולי לא מסוגלות לקבל סוג אחד אבל יכולות לקבל סוג אחר.

הנרתיק חזק להפליא – הנרתיק מורכב מרקמה אלסטית מאוד המאפשרת לו להתרחב כדי להכיל פין או ילד במהלך הלידה. לכן חשוב מאוד לתרגל מין בטוח ולחכות עד שתהיי מוכנה לחוויה כזו – הרקמה בתוך הנרתיק עלולה להיפגע אם לא תיזהרי.

הנרתיק רגיש – האזור סביב הנרתיק רגיש מאוד ויכול להיות מגורה בקלות. לבישת טמפון למשך זמן רב מדי, שימוש רב מדי בסבון או לבישת בגדים הדוקים יכולים כולם לגרום לגירוי ואי נוחות באזור. חשוב לנקוט צעדים כדי לשמור על היגיינה נאותה וללבוש בגדים רפויים כדי למנוע בעיות כאלה.

אלה רק חלק מהדברים שגברים ישראלים כנראה לא ידעו על הנרתיק. זהו חלק חשוב באנטומיה הנשית וחשוב להבין את המאפיינים הייחודיים של הנרתיק על מנת להבין טוב יותר את הגוף הנשי. וכמובן צריך להכיר את הכוס מקרוב, ולא רק ברמה התאורטית. באתר tel-aviv-escorts תוכל למצוא שפע של נערות ליווי שיתנו לך לחקור את הכוס. 

נערות ליווי הן יותר ממה שנראה לעין: מבט מקיף על עולם החברות

נערות ליווי הן יותר ממה שנראה לעין: מבט מקיף על עולם החברות

כשחושבים על נערות ליווי, קל להעלות דימויים מהתרבות הפופולרית ומהתקשורת – המפתה, המפתה ומושא הפנטזיה. עם זאת, המציאות של עבודת ליווי היא הרבה יותר מורכבת…

בגידה במערכות יחסים: מבט מעמיק יותר על ההשפעה וההשלכות

בגידה במערכות יחסים: מבט מעמיק יותר על ההשפעה וההשלכות

בכל סוג של מערכת יחסים, אמון הוא הבסיס שמחזיק אותו. בין אם מדובר בשותפות רומנטית, ידידות או קשר משפחתי, אמון חיוני למערכת יחסים בריאה וחזקה.…

העולם של נערות ליווי: מדריך מקיף

העולם של נערות ליווי: מדריך מקיף

בחברה של היום, נערות ליווי הן נושא שיחה נפוץ. לעתים קרובות הם זוהרים בסרטים, שירים וצורות אחרות של מדיה. עם זאת, יש הרבה יותר בעולם…