וילה של אישה

וילה של אישה > סיפורי סקס > זקפה: מה שאתה צריך לדעת

זקפה: מה שאתה צריך לדעת

זקפה: מה שאתה צריך לדעת

זקפה היא תהליך פיזי טבעי המתרחש כאשר הדם ממהר לרקמה הספוגית של הפין וגורם לו להיות גדול ומוצק יותר. הזקפה עצמה אינה בהכרח סימן לעוררות מינית, אם כי זקפה ממושכת ועקבית יכולה להעיד על עוררות או גירוי פיזי.

זקפות הן חלק חשוב ממחזור התגובה המינית הגברית. במהלך עוררות מינית, דחפים עצביים לפין גורמים לשרירים בפין להירגע, ומאפשרים זרימה מוגברת של דם לרקמה הספוגית. זרימת דם מוגברת זו גורמת לפין להתנפח ולהיות מוצק. זקפה מכונה לעתים קרובות "קשה", עם זאת, מבחינה טכנית זקפה מתייחסת רק למצב הפיזי של הפין – זה לא מציין אם האדם מגורה או מעוניין בפעילות מינית.

זקפה יכולה לנבוע מגירוי פסיכולוגי, גירוי פיזי (כגון שפשוף או נגיעה בפין), ו / או מנוכחות של תרופות מסוימות. זקפות יכולות ללכת לאיבוד אם האדם מעביר את מוקד תשומת הלב שלו למשהו אחר או נעשה חרד מדי או נבוך מדי לגבי התגובה הפיזית שיש לו.

תפקוד לקוי של זיקפה (ED), הידוע גם בשם אימפוטנציה, הוא מצב רפואי שבו גבר אינו מסוגל להשיג או לשמור על זקפה נאותה לפעילות מינית מספקת. ED הוא נפוץ יותר כמו גברים גיל, עם זאת, זה יכול להתרחש אצל גברים בכל גיל. ED יכול להיות סיבות פסיכולוגיות, כגון דיכאון או חרדה, כמו גם סיבות פיזיות, כגון מצב רפואי כמו סוכרת או לחץ דם גבוה.

מעריכים כי תפקוד לקוי של זיקפה משפיע על אחד מכל חמישה גברים, ולעתים קרובות הוא גורם לירידה בהערכה העצמית, קשיים במערכות יחסים ו / או דיכאון. למרבה המזל, לעתים קרובות ניתן לטפל ב- ED באמצעות תרופות או שינויים באורח החיים כגון הפחתת מתח ו / או פעילות גופנית. אם אתה חווה ED, חשוב לדבר עם הרופא שלך, כמו הגורם הבסיסי עשוי לדרוש טיפול רפואי.

בנוסף ל- ED, ישנם מספר תנאים אחרים הקשורים לזקפה. מחלת פיירוני היא מצב שבו הפין מתכופף באופן חריג כאשר זקפה מתרחשת עקב רקמת צלקת הנוצרת על רקמת הזקפה בתוך הפין. פריאפיזם הוא מצב כואב ומסוכן המאופיין בזקפה נוקשה לאורך זמן שאינה מתפוגגת מעצמה.

girlinthenorth.com
זקפה היא תהליך טבעי שחשוב לפעילות המינית ולסיפוקה המינית, אך היא יכולה להיות קשורה גם למצבים הדורשים טיפול. אם אתה או מישהו שאתה מכיר מתקשה להשיג או לשמור על זקפה, חשוב לדבר עם רופא כדי לקבוע את הגורם לבעיה. אפשרויות הטיפול זמינות כדי לסייע בטיפול בתפקוד לקוי של זיקפה ובמצבים אחרים הקשורים לזקפה.

נערות ליווי הן יותר ממה שנראה לעין: מבט מקיף על עולם החברות

נערות ליווי הן יותר ממה שנראה לעין: מבט מקיף על עולם החברות

כשחושבים על נערות ליווי, קל להעלות דימויים מהתרבות הפופולרית ומהתקשורת – המפתה, המפתה ומושא הפנטזיה. עם זאת, המציאות של עבודת ליווי היא הרבה יותר מורכבת…

בגידה במערכות יחסים: מבט מעמיק יותר על ההשפעה וההשלכות

בגידה במערכות יחסים: מבט מעמיק יותר על ההשפעה וההשלכות

בכל סוג של מערכת יחסים, אמון הוא הבסיס שמחזיק אותו. בין אם מדובר בשותפות רומנטית, ידידות או קשר משפחתי, אמון חיוני למערכת יחסים בריאה וחזקה.…

העולם של נערות ליווי: מדריך מקיף

העולם של נערות ליווי: מדריך מקיף

בחברה של היום, נערות ליווי הן נושא שיחה נפוץ. לעתים קרובות הם זוהרים בסרטים, שירים וצורות אחרות של מדיה. עם זאת, יש הרבה יותר בעולם…