וילה של אישה

וילה של אישה > סיפורי סקס > היתרונות הבריאותיים המפתיעים של אוננות

היתרונות הבריאותיים המפתיעים של אוננות

היתרונות הבריאותיים המפתיעים של אוננות

אוננות הפכה מקובלת יותר ויותר כחלק נורמלי של החיים, אבל אנשים רבים עדיין רואים את זה כמקור של בושה או אי נוחות. זה מצער, שכן אוננות יכולה להיות חלק חשוב של רווחתם הפיזית והנפשית של אנשים רבים. למעשה, יש מגוון מפתיע של יתרונות בריאותיים הנובעים הנאה עצמית. מניהול מתח ועזרה עם נדודי שינה ועד הפחתת הסיכון לסרטן הערמונית, להלן כמה מהיתרונות העיקריים של אוננות.

שינה משופרת
המלצה – anywear.co.il

אוננות יכולה להתאים אישית הרפיה פיזית ונפשית, ביעילות להרגיע את הנפש ואת הגוף. זה יכול להיות שימושי במיוחד למי שמתקשה להירדם – מפגש הנאה זמן קצר לפני השינה יכול להקל על היסחפות לישון וקשה יותר להישאר ער.

בעוד אוננות יכולה לעזור לנהל נדודי שינה קלים יחסית, חשוב לציין כי אוננות מוגזמת יכולה למעשה לגרום להשפעה הפוכה ולהקשות על הירדמות טבעית. מומלץ לוודא שהאוננות מתוזמנת במסגרת הסביר, כחלק משגרת טרום שינה מאוזנת.

הפחתת מתח

אוננות הוכחה כמפחיתה את רמות הלחץ ומשפרת את מצב הרוח על ידי שחרור אנדורפינים במהלך השיא – הגוף מגיב באופן טבעי לפרץ העונג בתחושת רוגע וסיפוק. על ידי ויסות נשימת החזה (שאיפה ונשיפה עמוקה), אדם עשוי לגלות כי רמות הלחץ שלהם מנוהלות בצורה יעילה יותר, מה שמאפשר להם להרגיש רגועים יותר ומצוידים טוב יותר להתמודד עם האחריות שלהם.

סיכון נמוך יותר לסרטן

בשנת 2014 נערך מחקר בקרב 32,000 גברים וגילה כי אלו עם הרגל אוננות בריא היו בסיכון נמוך ב -33% לחלות בסרטן הערמונית מאלה שלא אוננו. הסיבה לכך היא האמינו כי גירוי עצמי מנקה את הערמונית של חומרים מסרטנים ואת הרעלים שיכולים להוביל למחלות. כיום לא ידוע אם אוננות יכולה להפחית את הסיכון לסוגים אחרים של סרטן.

ביצועים מיניים מוגברים

אוננות יכולה ללמד אדם הרבה על גופו ועל סוגי המגע והגירוי המענגים והיעילים עבורו. הבנה טובה יותר זו יכולה להגביר את הביצועים המיניים ולאפשר לאדם לתקשר את רצונותיו וציפיותיו בצורה קלה וברורה יותר.

איזון הורמונלי

ההורמונים המכתיבים את ייצור הזרע והטסטוסטרון מושפעים מאוננות. ייצור הזרע עולה עם פרקים תכופים יותר, בעוד אזורים במוח המתחברים להורמונים יכולים להיות מווסתים אם אורגזמה מושגת. זה לא להזכיר כי זרע שוחרר במהלך שפיכה גברית מכיל ויטמינים ומינרלים מסוימים שיכולים להגביר את הרווחה הכללית של הגבר.

אוננות יכולהלהועיל לבריאות פיזית ורגשית כאחד, לספק יתרונות משמעותיים ולהעניק תחושה גדולה יותר של מודעות עצמית למשתתפים. ישנם אינספור יתרונות שמחכים לכל אחד אמיץ מספיק לחקור את תחום ההנאה העצמית – מניהול מתח והקלה על נדודי שינה ועד לשיפור הבריאות לטווח ארוך. אוננות אולי הייתה פעם מקור לטאבו, אבל עכשיו הגיע הזמן להכיר בה כעמוד התווך החיוני של בריאות טובה שהיא.

נערות ליווי הן יותר ממה שנראה לעין: מבט מקיף על עולם החברות

נערות ליווי הן יותר ממה שנראה לעין: מבט מקיף על עולם החברות

כשחושבים על נערות ליווי, קל להעלות דימויים מהתרבות הפופולרית ומהתקשורת – המפתה, המפתה ומושא הפנטזיה. עם זאת, המציאות של עבודת ליווי היא הרבה יותר מורכבת…

בגידה במערכות יחסים: מבט מעמיק יותר על ההשפעה וההשלכות

בגידה במערכות יחסים: מבט מעמיק יותר על ההשפעה וההשלכות

בכל סוג של מערכת יחסים, אמון הוא הבסיס שמחזיק אותו. בין אם מדובר בשותפות רומנטית, ידידות או קשר משפחתי, אמון חיוני למערכת יחסים בריאה וחזקה.…

העולם של נערות ליווי: מדריך מקיף

העולם של נערות ליווי: מדריך מקיף

בחברה של היום, נערות ליווי הן נושא שיחה נפוץ. לעתים קרובות הם זוהרים בסרטים, שירים וצורות אחרות של מדיה. עם זאת, יש הרבה יותר בעולם…