וילה של אישה

וילה של אישה > סיפורי סקס > "הבנת זקפות: מה שאתה צריך לדעת"

"הבנת זקפות: מה שאתה צריך לדעת"

"הבנת זקפות: מה שאתה צריך לדעת"

https://www.jrparlor.com/

זקפות הן תגובה נורמלית לעוררות מינית. למרות שהם יכולים לקרות כאשר אדם ער או ישן, רוב הזקפה מתרחשת במהלך שעות הערות. זקפה מתרחשת כאשר אותות עצביים במוח גורמים לדם לזרום לתוך הפין. זה גורם לפין להתנפח ולהתקשות, המכונה בדרך כלל להיות "קשה".

במבט ראשון, זקפה היא מסתורית במקצת. עם זאת, הרעיון של זקפה הוא פשוט יחסית ומתרחש לעתים קרובות יותר ממה שניתן לחשוב. זוהי תוצאה של רשת מורכבת של תגובות כימיות, הורמונליות ופסיכולוגיות.

העוררות המינית של האדם היא זו שמעוררת את הזקפה. כאשר מתעורר, המוח שולח אותות עצביים לפין. אותות אלה גורמים לרקמת השריר החלק של הפין להירגע, ומאפשרים לדם לזרום לשני חדרים בתוך הפין הנקראים corpora cavernosa. זה גורם לפין להיות מוצק וזקוף.

בנוסף לתחושת הריגוש המיני, ישנן גם תחושות פיזיות, כגון האצת הדופק, נשימה כבדה יותר ועלייה במודעות הגזעית. כל הרמזים הפיזיים והגירויים הנפשיים הללו תורמים לזקפה, יחד עם הורמונים וכלי דם בגוף.

באותו אופן שלוקח יותר זמן לאנשים מסוימים להתעורר מאחרים, זה גם לוקח פרקי זמן שונים לזקפה להיכנס ולהיעלם. גילו של הגבר, בריאותו הגופנית ואפילו השעה ביום שבה הוא מתעורר יכולים כולם לתרום למהירות שבה הוא מגיע לזקפה. בממוצע, רוב הגברים יכולים להתעורר ולהגיע לזקפה תוך מספר דקות של גירוי או עוררות מינית.

חשוב לזכור כי זקפה לא בהכרח אומרת שאדם מגורה מינית או מעוניין לעסוק בפעילות מינית. אנשים מסוימים עשויים שלא לפתח זקפה כאשר מתעוררים, או בגלל בעיות פסיכולוגיות או מצב פיזי המשפיע על היכולת של הגוף להגיב.

גורמים אחרים שיכולים להשפיע על הזקפה כוללים מחלות כגון סוכרת, מחלות לב, השמנת יתר, לחץ דם גבוה ומצבים רפואיים אחרים. תרופות מסוימות, כגון אנטיביוטיקה, תרופות ללחץ דם, תרופות נוגדות דיכאון ותרופות נגד חרדה, יכולות לתרום לבעיות זיקפה. אם זה המקרה, הקפד לדבר עם הרופא שלך על אילו תרופות עשויות להיות הטובות ביותר וכל הטיפולים הזמינים עבור ED.

בקיצור, זקפות הן נורמליות, והן יכולות להיות סימן לכך שגופך מתפקד כרגיל. המפתח הוא להיות מודע לסימנים הפיזיים וכיצד מחלות מסוימות, תרופות ובחירות אורח חיים יכולות להשפיע על בריאות הזקפה שלך. אם אתה מתקשה להגיע לזקפה או לשמור על זקפה לתקופה ממושכת של זמן, שוחח עם הרופא שלך כדי לקבוע את הסיבה הבסיסית ולדון באפשרויות הטיפול שלך.

נערות ליווי הן יותר ממה שנראה לעין: מבט מקיף על עולם החברות

נערות ליווי הן יותר ממה שנראה לעין: מבט מקיף על עולם החברות

כשחושבים על נערות ליווי, קל להעלות דימויים מהתרבות הפופולרית ומהתקשורת – המפתה, המפתה ומושא הפנטזיה. עם זאת, המציאות של עבודת ליווי היא הרבה יותר מורכבת…

בגידה במערכות יחסים: מבט מעמיק יותר על ההשפעה וההשלכות

בגידה במערכות יחסים: מבט מעמיק יותר על ההשפעה וההשלכות

בכל סוג של מערכת יחסים, אמון הוא הבסיס שמחזיק אותו. בין אם מדובר בשותפות רומנטית, ידידות או קשר משפחתי, אמון חיוני למערכת יחסים בריאה וחזקה.…

העולם של נערות ליווי: מדריך מקיף

העולם של נערות ליווי: מדריך מקיף

בחברה של היום, נערות ליווי הן נושא שיחה נפוץ. לעתים קרובות הם זוהרים בסרטים, שירים וצורות אחרות של מדיה. עם זאת, יש הרבה יותר בעולם…