וילה של אישה

וילה של אישה > סיפורי סקס > אוננות זו האהבה הגדולה שלי

אוננות זו האהבה הגדולה שלי

אוננות זו האהבה הגדולה שלי

אני אוהב לאונן. זה היה הרגל שלי מאז שהייתי בשנות העשרה המוקדמות שלי. זה משהו שאני יכול לעשות בכל פעם שאני מרגיש בודד, משועמם, או סתם במצב רוח לקצת כיף. זוהי דרך נהדרת עבורי להוציא קצת מתח ותסכול במהלך היום, או פשוט לעזור לי ללכת לישון אחרי יום ארוך.

הייתי מאוד רוצה לחזור לאותם הרגעים הראשונים שבהם גיליתי את האוננות. הרגעים שבהם גיליתי את התחושה הנעימה של מגע בבולבול, ואיך זרמתי עם התחושה מבלי להבין מה אני עושה.  עד שיום אחד השתלטה עליי תחושת עונג אדירה ומפתיעה שקיבלה אותי לעולם הבוגרים.   

מאז ועד היום, אוננות היא חלק חשוב מחיי מכיוון שהיא עוזרת לי להרגיש בשליטה על הגוף שלי. זה אקט של טיפוח עצמי שאני עושה בשבילי, ורק בשבילי. כשאני מאונן, אני לא סומך על אף אחד אחר – רק על עצמי. זו דרך נהדרת להזכיר לעצמי שבסופו של דבר, אני זו ששולט. אני זה שיכול להחליט איך אני נהנה.

ההנאה שאני מקבל מאוננות היא בלתי ניתנת להשוואה. כשאני מרגישה בודד או משועממת במיוחד, אני מושיטה יד לזין שלי.  התחושות מרגישות מדהים. ההנאה שאני חווה גורמת לי להרגיש טוב עם עצמי ומגבירה באופן אקספוננציאלי את הביטחון העצמי שלי. זו חוויה מאוד מעצימה ומעוררת.

אוננות היא גם מקור נהדר לשחרור עבורי. כשאני מרגיש  מתוסכל, זו דרך נהדרת עבורי פשוט לשחרר את כל זה. אני מסוגל להתמקד בהנאה הפיזית שאני מרגיש במקום ברגשות השליליים שאני חווה ופשוט להרפות.

אוננות הועילה גם בכך שעזרה לי לחקור את המיניות שלי. זה אפשר לי לגלות דברים חדשים שאני נהנה מהם ולימד אותי את החשיבות של אמון באינסטינקטים שלי. עם אוננות, אני יכול לחקור בבטחה מבלי לדאוג לשיפוט או לציפיות של אף אחד.

בסך הכל, אני אוהב לאונן. זה היה חלק חשוב מאוד בחיי ואני אסיר תודה על כל הדרכים שבהן זה הועיל לי.  אני מאוד אוהב לאונן, וגם לזיין. לכל צורת בילוי יש את היתרונות שלה. גם כאשר אני מבלה עם הנערות של iinfo.co.il , לפעמים אני מאונן ולפעמים אני מזיין. 

נערות ליווי הן יותר ממה שנראה לעין: מבט מקיף על עולם החברות

נערות ליווי הן יותר ממה שנראה לעין: מבט מקיף על עולם החברות

כשחושבים על נערות ליווי, קל להעלות דימויים מהתרבות הפופולרית ומהתקשורת – המפתה, המפתה ומושא הפנטזיה. עם זאת, המציאות של עבודת ליווי היא הרבה יותר מורכבת…

בגידה במערכות יחסים: מבט מעמיק יותר על ההשפעה וההשלכות

בגידה במערכות יחסים: מבט מעמיק יותר על ההשפעה וההשלכות

בכל סוג של מערכת יחסים, אמון הוא הבסיס שמחזיק אותו. בין אם מדובר בשותפות רומנטית, ידידות או קשר משפחתי, אמון חיוני למערכת יחסים בריאה וחזקה.…

העולם של נערות ליווי: מדריך מקיף

העולם של נערות ליווי: מדריך מקיף

בחברה של היום, נערות ליווי הן נושא שיחה נפוץ. לעתים קרובות הם זוהרים בסרטים, שירים וצורות אחרות של מדיה. עם זאת, יש הרבה יותר בעולם…